Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

Monday, June 8, 2009

SepiSunyiSendiri - Part 2

6 JUNE 09

adoiiyaii....smlm tah kul brape tdo...bgn je pagi..huh sakit kepala...*wink2*
mls nk bgn...mls nk cuci baju...arghhh...dorg kejam...g jenjln tggl keje tuk aku...
kemas umah la...cuci baju la...xpe2...
rilekk...bkn kje pon arini...
kul 12 da siap sume...hehehe...bgn lmbt kul 12 la br siap...da siap mandi ehh..
ape nk wat tah...perut da lapar...mkn ape sedap...nk msk lg la mls...tibe phone bunyi...along...akak sepupu aku...die ckp... " kalo nk mkn dtg ar umah, along ade msk lebih*....waaaaaaa langkah kanan walaupon aku xg umah die lagi...behnyer...xyah msk...
yeayx3...pucuk dicita ulam mendatang...huhuhuh...mmg ni lah saat yg aku idam2kan...
syukur alhamdulillah...ahahahaha....dasat nihh...melampau smpi nk g merempat mkn umah org...ha jap lg la aku g umah makcik aku tuhh...ym jap ngn groorangelldolls...layan lagu gak...

lagu 2PM - Again & Again...
aku da tesampuk ngn si groor tuhh...layan korean...Nichkhun Oppa...


Suke2 die nihh....


da layan2..perut bunyi doww...lapar...aku cm mls je nk g umah makcik aku nihh...
cm segan lakk...cehhh poyo...ala jap lg aku g la...pepetg sket...
since perut da bunyi dr pg xmkn...
aku g msk maggie jap...letak cili api+ black pepper..sedap wehhh..huh berasap tinge aku...aku suke..pedas baru best...tadaaa...


maggie tomyam!!!

smbil layan maggie aku lyn tgk tv+ym...
ahahaha tamak tull...tgk cite "Halimah Jongang" wehhh....ala kt astro Prima tuhh
klako...tahape2tah...sian aku ngk pompuan tuhh...mementang la xlawo...lyn gak cite nihh

pas mkn maggie...lyn lagu lgi...
ym...surf internet....donlod le ape yg patut di donlod...
huh da boring...xde ape nk di donlod kn...
decision is making...huh bahase ape tuhh...ahahahaha...janji phm...
aku g la umah makcik aku.....

smpi umah...waaaaa....surprise...
notty little boy is coming...bile bdk nihh ngn mak die smpi...
anak akak sedare aku...yg sentiase control comel...comel ker...
ishhh pening bdk nihh..hyper telebih + byk ckp + suke ajuk ckp org


' Saya Affiq, saya suke conteng2'


'Saya nk tdo kne pakai cap'

smpi mlm aku melayan bdk nihh...siap mkn2 lagi..main suap2 nasi...ishh...ade tokoh da tuhh...blaja2...practice makes perfect...ahahahaha...
die xletih2...aku yg letih...
pening aku ngn budak nihh...mak die da surrender...xlarat layan...perangai bukan2 kuar...br 3 thn..tp ckp cm umur 6 thn...ape la mak die bg mkn...

haha..it's 9.30pm...da mlm..nk balik...jom2..balik..oh lupe plak...
maklong+along time kasih bg mkn...saya da kenyang..jasa dan budimu sentiase ku kenang...ahakss...

sampi umah, mandi+ tgk Tv cite ABAM...sedih dowhh cite tuhh..emo plakk..
almaklum tgk sensorg...ter feeling plakk...Bob Zahiril...he will be my fav actor one day..ok la..not bad die blakon...dlm Ghost pon best....
smbil tgk tv...lym ym ngn groor...arini slow sket...ntah masing2 da layu kot...
aku tdo awal...kul 1...xthn ngntuk...penat lyn ngn si Affiq...

Penat nk tidooo......
Zzzzzzz....

No comments: