Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

Monday, June 8, 2009

SepiSunyiSendiri - Part 3

7 June 09

Salam....
another day with empty feeling+empty home...
celik je mate..kosong...xde org...
aku xtau la knape aku xnk ikut dorg sume g holiday...saje ngade kot...
keterujaan aku lebih kpd nk dok umah sensorg...huhhh...
tu la niat xbaik...konon dorg sume g holiday...bleh la aku bepoye2 ngn si groorangeldolls...tp huwaaa...sian die..keta die kne langgr...accident...adek die wat hal..
huhuhuh...sian giler..teruk gak la kan...almost a month la keta die kt ICU...
ishh..kalo aku da nangeh 3 hr 3 mlm dah...

k sambg2...mls nk bgn lg...lepak2 atas toto jap, bukak tv...xde cite menarik..
sume channel aku info...tah ape2..xde cite best..biase ar hr ahad...katun bodo je la ade pon...
tgk je la...channel E..cite hollywood celebrity..lyn kan ajer...
dlm dok tgk tuh..aku teringat plakk...
kakak si Fazreen (school mate aku aka best buddy tp jarang jumpe) kawen arini..die de jempot aku...kne pegi sbb die da bg kad...
leh arr aku pegi...tp aku cm pasrah jap...baru teringat..ye laaaa...
keta xde...patah kaki...kne naik taxi...
tp xpe la...baik aku g kenduri akak die...dr aku dok umah sensorg thn lapo kan...baik aku g...

bgn..siap kemas umah sket + mandi...
siap make up...
total hours for make up muke, rmbut,cr baju sume..
1 and 1/2 hour...hehehehehe...ala bkn slalu siap lelame pon...
da siap...check sume pintu umahh...kunci....

ready, thn taxi, jln...
umah nye pon kt Kelana Jaya je..bkn jauh sgt...
da smpi umah, kol fazreen...die kt umah lg...watpe tah...
die suh aku mkn dlu...ala aku da la dtg sorg nihh...lg nk suh mkn...
xpe la tggu jap...tgk2 kalo ade muke2 yg aku knl kt situhh...
finally jumpe bebudak netball dulu..sib baik ade gang..
leh mkn sesame...igt nk ajak groorangeldolls g skali...da keta nye accident...
xpat ar pegi...

tp xmkn lagi...sbb aku smpi pengantin da dkt nk besanding...
tgk pengntin berarak kejap....
then tekejut aku tetibe je ade org dr blkg peluk aku...
ishh ni aku rase nk hemtam je ngn heels aku nihh...


SHIKEN + EIKI

rupenyer...my old frens la...school mate, main netball sesame...
shiken...member lame...huiiyooo..almost 8yrs xjumpe die...
jumpe pon dlm frenster,facebook jer...
cmtu je die...maintain kecikk...
ahahahaha...tp da chubby sket..senang hati...
nk tunang da bln 7 nih...aishhh nk kawen da dia nihh...

then mkn2 + borak jap...lame xjumpe...
huhuhuh...mcm cite...kang kalo cite sok x abes...
then jumpe si fazreen...wahh arituhh aku tgk gemuk sket...ni da kurus nalik...
waaaaa seronok2..jumpe member lame...Rit je xde...
nnt bole la kite gathering ehhh...sblm si bdk nihh betunang..


SHIKEN+EIKI+FAZREEN

da mkn+borak...
nk balik...ala lupe amek pic pengntin....
ahahahaha...lupe la...ahaks...
da xcited nye psl...lupe plak pengntin...ala biar la
masing2 nk blik da...mcm biase fazreen tapau tuk aku
then salam ngn tuan umah...nk balikk
aku blik tumpang shiken...
umah aku dekt je ngn umah die...
umah je dkt...tp bleh plak xjumpe 8thn...
lawak2...

K....aku rase cukup la kot ....
hahaha xtau nk cite pe dah....

Sekian je la...

Fullstoptitiktandanoktah...

2 comments:

missunderstood said...

kin...ko ckp aku kurus...meacih kin meacih..memandai jerk aku nak tunang..cepuk kang..

*shikin* said...

ye la kan..mmg ko nk tunang kan...
aku ckp time ni je ko kurus...